שתלים דנטלים

למי מבינכם, אשר סובל משיניים חסרות, בוודאי התופעה משפיעה על הביטחון העצמי שלכם. קשה לאכול בחברה של אנשים, לא נעים לחייך.
אבל אתם ממש לא חייבים להמשיך לסבול. יש פתרונות כיום. כמו למשל – שתלים דנטליים, או לחלופין שיניים תותבות.
למרות שיש הבדלים משמעותיים בין שני טיפולי שיניים אלו, נציג בפניכם את הדמיון ביניהם, ומאידך, מדוע הם כה שונים האחד מהשני.
לכל אחד מהטיפולים הללו יש יתרונות או חסרונות, וככל שתהיו מודעים אליהם מבעוד מועד, כך תוכלו ליישם החלטה מושכלת יותר.

שתלים

מה הם קווי הדמיון בין שיניים תותבות לבין שתלים?

יש כמה קווי דמיון בין שיניים תותבות לבין שתלים, למרות השוני ביניהם, ואלו הם לפניכם:

    🗸 שניהם יכולים לסייע לכם במודעות העצמית וכן בהגברה של ההערכה העצמית, וליהנות מחיוך ששווה מיליון דולר.
    🗸 באמצעות שניהם תוכלו ללעוס כל מאכל, שבלעדיהן לא הייתם יכולים.
    🗸 שני הטיפולים הללו יתמכו בשרירי הפנים שלכם כראוי.

מה ההבדל של התחזוקה בטיפול של שתלים לבין טיפול של שיניים תותבות?

מי שעובר טיפולי שתלים דנטליים מחויב רק בטיפול הגייני אשר נדרש במסגרת של טיפול רפואת שיניים אסתטית בשיניים הרגילות. משמע – צחצוח השיניים מדי בוקר ומדי ערב, עם מברשת שיניים מתאימה, שימוש בחוט דנטלי באופן קבוע, וביקורים קבועים אצל רופא השיניים. מנגד, על מנת ליהנות משיניים תותבות לתקופה ניכרת, תהיו מחויבים בהרבה יותר מאשר שמירה על היגיינה מדי יום. בלילה תיאלצו להסיר אותם, להשרות אותם במים או בתמיסת ניקיון ייעודית. יש להסיר אותן, על מנת לנקות אותן, ואף בתום הארוחה. יש לנקות את פיסות הדבק שנותרו על גבי החניכיים.

שתלים או שינים תותבות

מה ההבדלים הבולטים שיביאו לכדי בחירה בטיפול של שתלים או של שיניים תותבות?

הקריטריוןשתליםשיניים תותבות
תחזוקהאין כל צורך בתחזוקה שוטפת של שתלים דנטליים, למעט התחזוקה היום יומית אשר נדרשת בכל טיפול בשיניים טבעיותהשיניים התותבות מחייבות תחזוקה תמידית ומרובה מדי יום, בתום כל ארוחה, לפני השינה, וצריכים להיות בנויים וערוכים לכך.
גילאיםבני אדם, עד גילאי השישים לחייהם, בוודאי יבחרו בשתלים הדנטליים, בשל כך כי הם מהווים פתרון יותר קבוע, ומאפשרים ליהנות מהשימוש בשיניים כמו טבעיות במשך כמה עשרות שנים, שיניים וסטטיות. מי שמעל לגיל שישים, ומפחד מהליכים מסובכים ופולשניים, כמו שמציעים השתלים הדנטליים, יכול להעדיף לבחור בשיטה של שיניים תותבות.
תפקוד ותחושהבאמצעות השתלים הדנטליים, ייהנו המטופלים מרמת נוחות מיטבית ומיכולת לעיסה מיטבית, בטח ובטח בהשוואה לשיניים תותבות.בהתאם למחקר שבוצע לפני כשנתיים, נמצא כי מי שבחר בשיטה של שיניים תותבות, סבל מחוסר נוחות, חוסר תפקוד ותחושה רבים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

אצלנו במרפאת ד"ר ברקוביץ' חיים נסייעה לכם בהתאמת טיפול המתאים לבעיות השיניים שלכם –
צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.